Pindanutjes logo

Hoe bestellen?

Hoe verloopt een bestelling?

  • Jij kiest je producten op de site door gebruik te maken van de knop "bestellen".
  • Je bestelling kan je opvolgen via het winkelmandje.
  • De wijze waarop je je producten wilt ontvangen kan je zelf kiezen in het bestelformulier in het winkelmandje.
  • De verzendingskosten voor postverzending zijn afhankelijk van het land waarnaar verzonden wordt en van je bestelbedrag (gratis binnen België vanaf 50€)
  • Bij de definitieve bestelling krijg je van ons een mail met alle gegevens van de bestelling.
    Wanneer je de orderbevestiging hebt ontvangen, is de bestelling definitief.
  • Kies je voor een elektronisch betaalsysteem? Dan is je betaling snel in ons bezit. Volg de betaalinstructies op het scherm.
  • Vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen, wordt het pakje binnen de 24u verstuurd met de post of naar ons afhaalpunt gebracht.
  • Is er nog iets onduidelijk over het verloop van de bestelling? Mail dan naar info@pindanutjes.be

Geen reactie op mijn bestelling!

Ik plaatste een bestelling bij Pindanutjes.be, maar ontving hierop geen reactie. Wat is er fout gegaan?

Kijk eerst even na of je een orderbevestiging hebt ontvangen in je mailbox. Kijk ook eens bij je ongewenste mail. Wanneer er een orderbevestiging is ontvangen, is de bestelling ook effectief geplaatst. Wanneer er geen orderbevestiging is ontvangen, is er bij ons geen bestelling ontvangen. Dit kan verschillende redenen hebben:

  • de bestelling is niet bevestigd: je hebt niet ver genoeg doorgeklikt tot de je melding kreeg "je bestelling is geplaatst". Mail naar info@pindanutjes.be voor hulp.
  • het door jou opgegeven emailadres is niet correct. Je kan mailen naar info@pindanutjes.be om na te gaan of de gegevens kloppen of om meer info te vragen.
Om www.pindanutjes.be goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent.